teruskanlah..............

teruskanlah..............

Saturday, January 1, 2011

01.01.2011

Assalamualaikum



tahun baru da.. umur pon dah bertmbh satu.. takpe "age is number" (nak sedap kan hati), maybe ada org yg tak perasan aku ne da meningkat dewasa, maybe sbb title "adik" yg aku bawa, takpe la as long aku ok, bolehlah
esok da nak blk segamat, borink nye..nanti da start kuliah, start la hidup aku g kelas blk kelas, dgn buku2, wah azam baru nak "study smart"

rasa tak puas nak cuti, t next sem da x boleh rasa cuti puas2 coz next semnye nak praktikal. dulu aku pernah tanya kat senior n beberapa member yg amik accountancy, susah tak course ne, depa kata tak susah tp kene tough la, memang tough itu aku sgt setuju,knp eak aku amik course ne... selalu aku fikir, ini ke yg aku nak dlm hidup aku, tup2 dah dekat 5 thn aku dlm course ne... biaslah ade manis and pahit, baru kita tahu mana kawan n mana lawan.. heheheh
 
cepat sungguh rasanye masa berlalu, masa belum cuti sibuk nak cuti, masa cuti borink tahap ape entah coz x de aktiviti,. bila dah hbs cuti rasa bergunung2 malas nak start kuliah.. hahaha (sifat yg x baik)
hehehe ade la jumpa beberapa org yg boleh dipanggil "kwn" kot, diaorg hanya berkawan dgn org yg "cantik dan pandai". huhu x pernah aku jumpa org mcm ne, x sangka betul2 wujud org mcm ne, berkwn dgn kita hanya utk kepentign nye, entahlah maybe time diaorg betul2 kesusahan nanti kwn2 depa yg "brilliant n gorgeous" ne yg akan tlg diaorg, sampai ke satu tahap aku fikir lantak korg la, hahaha aku memang jahat, org yg tak kenal aku lagi kata ku jahat.. hahahaha


No comments:

Post a Comment