teruskanlah..............

teruskanlah..............

Saturday, December 11, 2010

hati....



kenapa aku rasa jauh dariNya.............. mungkin aku kurang usaha, kurang doa,kurang prihatian, segala serba kekurangan... aku perlu tingkatkannye.. sempena maal hijrah ini, aku perlu berhijrah... "hijrah dlm konteks yg luas"
hidupkan macam roda, kejap kat atas kejap kat bwh,
mungkin sekarang aku berada di bawah,
mungkin kegagalan aku akan menjadikan aku lebih berhati2, lebih berfikiran jauh, lebih usaha, lebih doa , lebih prihatin, lebih sabar, lebih menghargai dan.................
kerana aku percaya "Allah memberi ujian sesuai dgn kemampuan hambanya".
kdg2 aku cuba share dgn bff aku dgn harapan diaorg akan fhm "like in my shoes" tapi sebenarnya diaorg tak fhm, bukan aku tak bagi diaorg fhm tp aku dapat rasakan ada benda yg susah nak diluahkan dgn kata2. kata2 shj tidak dpt menggambarkan keadaannye.. atau aku takde cukup kekuatan dan kepercayaan untuk luahkan, so aku amik keputusan utk simpan sorg2 supaya aku sorg je yg tanggung... tapi kdg2 aku terlupa yg aku masih ada NYA utk aku luahkan segalanye kerana tanpa kata2 pon DIA maha mengetahui....AMIN

No comments:

Post a Comment