teruskanlah..............

teruskanlah..............

Monday, November 1, 2010

dah dewasa...

salam...
baru2 ne my bff  married... baru 4 minggu rasanye... hepi tgk dia n hubby die..
semoga bahagia ke syurga.. dulu aku wish smg bahagia ke akhir hayat... once bile my fren tegur..ha'a eak nape aku tak terfikir nak doakan die bahagia ke syurga eak, so aku wish smg nahagia ke syurga..amin, 
aku ingatkan tu je kwn aku yg tlh melangkah ke alam perkahwinan. rupa2nya ramai je yg married pas diploma.. ada dlm 4 couple..belum campur yg kekwn ms sek2 dl.. ramai gak da married.. i hopefully they all always hepi with beloved family..
mcm x caye kwn yg sm2 main pondok2, main kejar2, main gaduh2 ms kecik2 da jadi partner org da...
tulah namanye takdir....
bila kita ada seseorg yg boleh terima kita seadanya n boleh jaga kita dgn jayanye hehehehe.
appreciate him/her, show u love..eceh..... hehehehe
tp parents tetap no 1 for guys.. but utk wanita once die da kawin husband is priority krn syurga dibwh kaki suami n yg lain no 2.. 
jodoh, pertemuan n ajal semua di tgnNYA.. x kan cepat atau lambat walau sesaat..
segala2nye telah tertulis ....INSYAALAH

No comments:

Post a Comment